Meet-inn

Meet-Inn
De Meet-Inn is op vrijdagavond van 19.30-21.00 in de Jeugdruimte van de Exoduskerk.
Ben je nog nooit geweest en ben je tussen 12 en 17 jaar? Kom dan zeker een keertje kijken. Je bent heel erg welkom.

Meer informatie: Lieke Baatenburg de Jong

Kindernevendienst Kindernevendienst
Elke week is er kindernevendienst voor de kinderen van groep 1 t/m 8.
De kinderen worden onderverdeeld in twee groepen: groep 1/4, groep 5/8.
Voor de verkondiging gaan de kinderen naar de nevenruimtes van de kerk.
Daar wordt een Bijbelverhaal verteld en besproken met de kinderen.
Meestal is er ook een bijpassend knutselwerkje of puzzel/woordzoeker.

Ook gaat ons collectebakje wekelijks rond, hiermee ondersteunen wij verschillende goede doelen en projecten.

We werken aan de hand van het beschikbare materiaal van Kind op zondag (www.kindopzondag.nl).
Tijdens de collecte komen de kinderen weer terug in de kerk.
Wilt u meer informatie over de kindernevendienst, neem dan contact op via mail met Janine van Noord of Marloes de Koeijer

Chrèche / oppasdienst: Chrèche / oppasdienst:
Crèche
Wist u dat er elke zondag iemand uit het enthousiaste team van de crèche klaar staat om op uw kinderen te passen zodat u naar de kerkdienst kan gaan? Het is soms nog wat rustig, dus we zouden het leuk vinden om meer kinderen te mogen verwelkomen. Ook voor de kinderen onderling is het erg leuk om samen te kunnen spelen, dus heel graag tot ziens!

Ik heb de coördinatie van de crèche overgenomen van Jantien Nagtegaal. Bij deze willen we Jantien namens het hele team van de crèche heel hartelijk bedanken voor haar inzet!

Vacature alert!
We zijn als team nog op zoek naar nieuwe leden. Het team bestaat momenteel uit een leuke club enthousiaste jongeren. Mocht je het leuk vinden om te komen oppassen, of twijfel je en zou je een keer willen komen kijken en ervaren, van harte welkom!

Ook zijn we specifiek voor de zondagen wanneer er bijvoorbeeld een jeugddienst of Jadus op de planning staat, nog op zoek naar een aantal mensen die dan op zouden willen passen, zodat de jongeren deel kunnen nemen aan de diensten die voor hen bedoeld zijn.

Ben jij of ken jij iemand die het leuk vind om op te passen en wil jij ook graag lid worden van dit leuke, enthousiaste team? Dan horen we dit heel graag! Reageer op dit bericht, stuur een mail naar: anneloes_vdhorst@hotmail.com of bel/app: 06-34602331.

Namens het hele team van de crèche, graag tot ziens!

WEB activiteiten WEB activiteiten

Het woord WEB staat voor de Wilde Exodus Bende. En dat is in de jeugdruimte van de  Exodus kerk. Zit je in groep 3/8 van de basisschool, dan vinden we het heel leuk als je eens bij onze club komt meedraaien. Wat we dan zoal doen? Knutselen, spelletjes binnen en buiten, een leuke film middag, bowlen, zwemmen, speurtochten en soms iets bakken of koken. Meestal doen we ook 1 of 2 keer per jaar activiteiten met de ouders erbij. Het is vooral heel gezellig.

Voor contact en verdere informatie kunt u terecht bij Hans en Jantien Nagnegaal 06-52681679  06-53520306

Jadus Jadus
Ja, dus?

Elke maand komen de jongeren van de middelbare school één zondag bij elkaar in de jeugdruimte, tijdens de kerkdienst. Zij vieren daar hun eigen tienerdienst; lezen uit de Bijbel, spreken met elkaar over geloofszaken en proberen die toe te passen op de problemen, uitdagingen en leuke dingen die ze dagelijks meemaken.
Ook denken we op die momenten na over de jeugddiensten die er gedurende het jaar zijn. Samen maken we dan een gebed, oefenen we voor een sketch of brainstormen over de invulling van de dienst.
Op dit moment is dit een leuke, spontante groep jongens en meiden, die er elke keer een mooi uurtje van maakt. Tijd om bij te praten, tijd voor een geintje, maar ook voldoende tijd voor bezinning, verdieping, gebed en een goed gesprek.
De jadus data voor de komende maanden:

Lees je dit en denk je, daar wil ik ook bij zijn... Voel je welkom!

Soos Soos
De Soos is de club voor jeugd van het voortgezet onderwijs; dit doen we 1 x per maand in de jeugdruimte of op een andere locatie,
op vrijdag of zaterdagavond en soms op zondag!
Ook zijn er 2 x per jaar op vrijdagavond een sportavond en schaatsavond met andere PKN jeugdclubs van het eiland.
We maken er met elkaar altijd een gezellige avond van. Dus kom gerust ook eens kijken.

Voor meer informatie; graag bellen of mailen naar Janine van Noord 645314/06-45446032 of janinevannoord@hotmail.com
Als je interesse hebt en nog niet in onze app-groep zit; laat het aub weten! (ook voor evt. wijzigingen)

Vragen/opmerkingen over de jeugd Vragen/opmerkingen over de jeugd

Jeugdouderling:

Lieke Baatenburg de Jong en Annemieke Admiraal